Pehmoleijonanluola Waves-tapahtumassa 4.4.2024

Onko sinulla maailmaa parantava liikeidea tai kasvua tavoitteleva hyvää tekevä yritys? Varaa sparrausaika ARVOn ja Yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskuksen järjestämästä Pehmoleijonanluolasta!

ARVO ja Yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskus järjestävät Waves-tapahtuman yhteydessä Pehmoleijonanluolan, josta voit varata yrityksellesi tai yritysideallesi puolen tunnin sparrausajan. Saat apua ja työkaluja ideasi kirkastamiseen kannustavalta pehmoleijonatiimiltä, joka koostuu eri alojen asiantuntijoista.

Voit kysyä pehmoleijonilta esimerkiksi:

• vaikuttavuuden kasvattamisesta
  • yhteiskunnallisen yrityksen perustamisesta
  • liikeidean rahoituksesta tai
  • vaikuttavuusviestinnästä

Sparrausta tarjotaan pääosin suomeksi.

HUOM! Pehmoleijonanluola on tarkoitettu ainoastaan Wavesin osallistujille, lipun tapahtumaan voit ostaa täältä.

30 minuutin sparrausaikoja on tarjolla to 4.4.2024 klo 10–13.30.

Varaa oma aikasi täältä

Tutustu Pehmoleijonanluolan tiimiin

Stefan Haglund

Stefan on StartMore Impactin perustaja. Stefanin asiantuntemus start-up-rahoituksesta auttaa perustajia valmistelemaan rahoitusstrategioita, arvonmäärityksiä ja sijoittajasuhteita.

Stefan on myös sertifioitu ESG-analyytikko ja vaikuttavan liiketoimintamallin valmentaja. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus pohjoismaisen varainhoidon ja osakkeiden parissa sekä pitkäaikainen kokemus hallitustyöskentelystä kansalaisjärjestöissä, jotka keskittyvät nuorten hyvinvointiin ja urheiluun.

Henri Valvanne

Henri Valvanne on psykoterapian hakupalvelun Minduun perustaja. Hän on toiminut yhteiskunnallisena yrittäjänä yli 10 vuotta. Yrittäjyytensä alkutaipaleella Henri sai tukea kokeneemmilta yhteiskunnallisilta yrittäjiltä ja haluaa nyt vuorostaan auttaa uusia aloittelevia yrittäjiä. Henrin vahvuuksia ovat analyyttisyys, rehellisyys, sinnikkyys sekä reiluus.

Susanna Kallama

Susanna Kallama toimii tällä hetkellä Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry:n toimitusjohtajana. ARVO on osa Yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskusta YYO:ta

Susannalla on vahva tausta yrittäjyydessä, verkostojohtamisessa ja viestinnässä. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri Helsingin Kauppakorkeakoulusta.

Katja Anoschkin

Katja on Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry:n kehitysjohtaja, joka on kouluttanut yhteiskunnallisia yrittäjiä ja rahoittajia vaikuttavuuden johtamisen ja mittaamisen kysymyksissä vuodesta 2018 lähtien. Katja on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri ja hänellä on laajasti kokemusta suomalaisista sosiaali-, terveys- ja liikunta-alan järjestöistä.