3 päivää sitten
Juuri nyt Arvoliiton etäkaffeilla ☕️ @heleneauramo kertomassa @prono_fi -alustasta. #etäkaffit on arvoliittolaisten vapaamuotoinen tapaaminen, jossa jaetaan tietoa ja osaamista: #yhteiskunnallinenyritys #vaikuttavuus #ihmislähtöisetpalvelut #oikeinhyvääbisnestä #prönö https://t.co/HGoHKRtp2G UllaNord photo
3 päivää sitten
Juuri nyt Arvoliiton etäkaffeilla ☕️ @heleneauramo kertomassa @prono_fi -alustasta. #etäkaffit on arvoliittolaisten vapaamuotoinen tapaaminen, jossa jaetaan tietoa ja osaamista: #yhteiskunnallinenyritys #vaikuttavuus #ihmislähtöisetpalvelut #oikeinhyvääbisnestä #prönö https://t.co/HGoHKRtp2G AnoschkinKatja photo
3 päivää sitten
Juuri nyt Arvoliiton etäkaffeilla ☕️ @heleneauramo kertomassa @prono_fi -alustasta. #etäkaffit on arvoliittolaisten vapaamuotoinen tapaaminen, jossa jaetaan tietoa ja osaamista: #yhteiskunnallinenyritys #vaikuttavuus #ihmislähtöisetpalvelut #oikeinhyvääbisnestä #prönö https://t.co/HGoHKRtp2G heleneauramo photo
3 päivää sitten
Juuri nyt Arvoliiton etäkaffeilla ☕️ @heleneauramo kertomassa @prono_fi -alustasta. #etäkaffit on arvoliittolaisten vapaamuotoinen tapaaminen, jossa jaetaan tietoa ja osaamista: #yhteiskunnallinenyritys #vaikuttavuus #ihmislähtöisetpalvelut #oikeinhyvääbisnestä #prönö https://t.co/HGoHKRtp2G Arvoliitto photo