Jäsenedut ja -palvelut

Tuemme jäseniämme menestyvän ja yhteiskunnallisesti vaikuttavan liiketoiminnan toteuttamisessa. ARVOn jäsenenä pääsette mukaan vahvaan ja vaikuttavaan verkostoon.

Missiomme on auttaa jäseniämme toteuttamaan liiketoimintaansa eettisesti ja todistetusti yhteiskunnallista vaikuttavuutta tuottaen – kannattavuutta unohtamatta. Jäsenillemme tarjoamme toimintaa ja verkoston, jonka uskomme tukevan tätä tavoitetta parhaalla mahdollisella tavalla.

Liity jäseneksi täällä.

Yksilöllinen neuvonta

ARVOn asiantuntemus yhteiskunnallisten yritysten liiketoiminnan kehittämisestä, arvopohjaisesta johtamisesta, vaikuttavuuden mittaamisesta ja vastuullisuuden edistämisestä ovat jäsenten käytettävissä yksilöllisissä sparraustuokioissa.

Varaa tunnin sparrausaika online-kalenterista.

Koulutukset ja tapahtumat

Järjestämme webinaareja ajankohtaisista vaikuttavuuteen liittyvistä teemoista sekä kerran vuodessa jäsenille suunnatun ARVO-päivän. Lisäksi edistämme alueellisia yritysten ja julkisen sektorin yhteistyöverkostoja alueellisilla tapahtumilla.

Järjestämme jäsenillemme erilaisia koulutuksia ryhmissä ja yksilöllisesti. Koulutukset keskittyvät erityisesti yhteiskunnallisen vaikuttavuuden mittaamiseen sekä yhteiskunnallisen yritystoiminnan kehittämiseen.

Katso seuraavat koulutukset tapahtumakalenterista

Viestintä ja tunnettuus

Teemme yhteiskunnallisten yritysten työtä tunnetuksi ja nostamme koko toimijakentän näkyvyyttä. Toteutamme jäsentemme kanssa yhteisiä viestintäkampanjoita ja nostamme julkiseen keskusteluun vastuullisen ja vaikuttavan liiketoiminnan teemoja. Tiedotamme jäsenillemme aktiivisesti kentän uutisista muun muassa jäsenkirjeellämme.

Tilaa ARVOn uutiskirje.

Edunvalvonta

Valvomme ja vaikutamme tiiviisti pelisääntöihin, joilla taataan yhteiskunnallisten yritysten toimintaedellytykset. Tuomme yhteiskunnallisten yritysten näkökulman esiin elinkeinopolitiikassa ja pidämme yhteyttä tärkeisiin sidosryhmiin. Jäsenemme vaikuttavat vahvasti edunvalvontamme sisältöihin.

Vahva verkosto

Tuomme yhteen suomalaiset yhteiskunnalliset yritykset. Olemme alusta vaikuttavien, arvolähtöisten toimijoiden keskustelulle ja yhteistyölle.  Luomme aktiivisesti mahdollisuuksia tiedonvaihdolle, uuden ideoinnille ja yhteistyöhankkeille.

Tutustu muihin jäseniin ARVOn jäsenet -sivulla.

Maksulliset jäsenpalvelut

Maksullisina jäsenpalveluina tarjoamme koulutus- ja asiantuntijapalveluita, esimerkiksi yrityskohtaisia vaikuttavuuskoulutuksia, kehityshankkeiden tulosraporttien kommentointia sekä hankehakemusten kirjoittamista ja kehittämistä.

Palveluiden jäsenhinta on 20 prosenttia edullisempi kuin ei-jäsenten hinta.

ARVOn jäsenyydestä lisäpotkua toiminnalle

ARVO on tukenut meitä toimintamme yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kehittämisessä ja vaikuttavuutta tavoittelevassa johtamisessa. ARVOn mahdollistama verkostoyhteistyö on erittäin merkittävä kanava yhteiskunnallisten toimijoiden vaikuttavuuden todentamisessa ja kasvattamisessa.”

Marja Pajulahti

Marja Pajulahti, toimitusjohtaja, Invalidisäätiö

ARVO on tuonut ryhtiä toiminnallemme ja luonut sille strategisesti ja arvolähtöisesti tarkentuneen viitekehyksen. Lisäksi ARVO on yhteisen keskustelun ja yhteistoiminnan foorumina korvaamaton.”

Pentti Lemmetyinen, toimitusjohtaja, Setlementtiliitto

ARVOn kautta olemme saaneet meille arvokkaita kontakteja saman arvopohjan jakaviin toimijoihin, sekä lisää ymmärrystä vaikuttavuuden merkityksestä liiketoiminnassa. Yhteisen tekemisen kautta yhteistyö on konkretisoitunut, kun olemme lähteneet mukaan uusiin innostaviin hankkeisiin.

Silmälasipäiväinen nainen jolla on hartioille ulottuvat vaalenkuparin sävyiset hiukset ja sininen kauluspaita.

Kaisa Nyberg, toimitusjohtaja, LivingSkills Oy

ARVOn jäsenet jakavat yhteisiä päämääriä ja arvoja, tähän yhteisöön kuuluminen on meille tärkeää. Jäsenpalveluista on konkreettista hyötyä ja lisäksi meille on tärkeää olla vaikuttamassa strategisella tasolla yhteiskunnallisten yritysten tunnettuuden edistämiseksi. Tässä ARVO tekee määrätietoista ja erittäin tärkeää työtä.

Nainen, jolla on lyhyet vaaleat hiukset, beiget silmälasit ja maastonvihreä pitkähihainen paita. Kevyt hymy.

Soile Kuitunen, toimitusjohtaja, Kuntoutussäätiö