Vaikuttavuudesta liiketoimintaa – uusia työkaluja yrittäjyyskasvatukseen

Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry:n Vaikuttavuudesta liiketoimintaa -koulutus tarjoaa työkaluja kehittää ja syventää yrittäjyyskasvatustaitoja. Koulutus toteutetaan Yksityisyrittäjäin säätiön tuella.

Ekologinen, sosiaalinen ja yhteiskunnallinen vaikuttavuus on vahvasti läsnä nuorten liikeideoissa ja yrittäjyysidentiteetissä. Nuoret haluavat vaikuttaa, tehdä merkityksellistä työtä, ratkoa yhteiskunnallisia ongelmia ja olla hyödyksi ympäristölleen, yhteisölleen ja muille. Jotta nuoret kokevat yrittäjyyden tarjoavan keinoja rakentaa parempaa yhteiskuntaa, pitää meidän pystyä vastaamaan nuorten kysymyksiin ja tarjoamaan vaikuttavuuden työkaluja.

Kenelle?

Vaikuttavuudesta liiketoimintaa -koulutus on suunnattu opinto-ohjaajille, opettajille ja muille yrittäjyyskasvatustoimijoille.

Koulutuksesta saat työkaluja nuorten yrittäjien liikeideoiden vaikuttavuuden sparraamiseen ja vaikuttavuudesta viestintään.

Koulutus

Koulutus koostui viidestä webinaarista sekä viidestä eri puolilla Suomea järjestetystä tapahtumasta.

Aluetapaamisten tarkoituksena oli tarjota kohtaamisia alueen yrittäjyyskasvattajien ja yhteiskunnallisten yritysten välille sekä rakentaa verkostoa yhteistyön jatkolle.

Koulutuksen webinaarit voit katsoa täältä:

Yritystoiminnan vaikuttavuuden ABC >>

Näin osoitat vaikuttavuuden >>