Miten rikotaan kasvun pullonkaulat – työpajat Uudenmaan kasvuhakuisille yrityksille

Miten yhteiskunnallinen yritys voi kasvaa ja lisätä vaikuttavuuttaan? Järjestämme kuusi työpajaa kasvuhaluisille yhteiskunnallisille ja missiolähtöisille yrityksille eri puolilla Uuttamaata, tervetuloa mukaan!

Työpajojen ohjelma:

Saat työpajoista eväitä yrityksesi kasvutavoitteiden edistämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamisen tueksi. Kaikissa kuudessa työpajassa ohjelmarunko on seuraava (kesto 2,5 h):

• Tilaisuuden avaus
    Susanna Kallama, toimitusjohtaja, Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry
  • Alustus ja työpajatyöskentely: Kasvutavoitteet
  • Alustus: Vaikuttavuus toiminnan ytimessä
    Katja Anoschkin, kehitysjohtaja, Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry
  • Työpajatyöskentely: Vaikuttavuuden kasvustrategia

Työpajat järjestää Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry osana Vaikuttavia yrityksiä  ja innovaatioita -esiselvityshanketta, joka toteutetaan Uudenmaan liiton myöntämällä AKKE-rahoituksella.

Puhuja:

Katja Anoschkin on kouluttanut yhteiskunnallisia yrittäjiä ja rahoittajia vaikuttavuuden johtamisen ja mittaamisen kysymyksissä vuodesta 2018 lähtien. Katja on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri ja hänellä on laajasti kokemusta suomalaisista sosiaali-, terveys- ja liikunta-alan järjestöistä.

Kenelle:

Maksuttomat työpajat on suunnattu Uudenmaan alueen yhteiskunnallisille yrityksille, yhdistyksille ja säätiöille, yrityskehittäjille ja yritysneuvojille sekä ammattikorkeakoulujen yritysyhteistyöstä vastaaville.

Työpajojen ajankohdat ja ilmoittautuminen

VANTAA, TIKKURILA

HELSINKI, MYLLYPURO
Aika: to 11.4.2024 klo 13–15.30
Paikka: Metropolian Myllypuron kampus, Myllypurontie 1 (C-aula), Helsinki
Työpaja järjestetään yhteistyössä Metropolia Ammattikorkeakoulun kanssa.

ESPOO, LEPPÄVAARA:
Aika: ma 15.4. 2024 klo 13–15.30
Paikka: Laurea, Leppävaaran kampus, tila 247, Vanha maantie 9, Espoo
Työpaja järjestetään yhteistyössä Laurea-ammattikorkeakoulun kanssa.

HYVINKÄÄ

PUKKILA
Aika: ma 22.4.2024 klo 17–19
Paikka: Osuuspankin kokoustila, Koivulinnantie 3, Pukkila
Työpaja järjestetään yhteistyössä Pukkilan ja Myrskylän kunnan kanssa.
Ilmoittutuminen päättynyt

LOHJA
Aika: to 16.5.2024 klo 13–15.30
Paikka: Yritystalo, 3 krs., Nummentie 12, Lohja
Työpaja järjestetään yhteistyössä YritysLohjan kanssa.
Ilmoittaudu mukaan tästä >>