Ia Poikulainen ARVOn kehityspäälliköksi

Ia Poikulainen aloitti tehtävässään Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry:n kehityspäällikkönä syyskuun alussa. Ia vastaa ARVOssa jäsenpalvelujen ja verkoston kehittämisestä. Lisäksi hän on mukana myös Yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskuksen toiminnassa.

“Odotan innolla tutustumista ARVOn jäseniin, sekä työskentelyä itselleni tärkeiden teemojen parissa. Haluan kehittää ARVOn toimintaa yhdessä jäsentemme kanssa, jäsenten toiveista ja lähtökohdista käsin. Yhteiskunnallisissa yrityksissä tehdään tärkeää työtä, joka ansaitsee tulla yhteiskunnassamme paremmin näkyväksi. Uskon, että aikaisempi kokemukseni, laajat verkostoni sekä korkea motivaatio auttavat minua tämän tehtävän hoitamisessa”, Ia kertoo.

Ian ydinosaamista ovat muun muassa verkostojen johtaminen, strategiset kumppanuudet ja sekä projektinhallinta. Koulutukseltaan Ia on yhteisöpedagogi (YAMK). Yritysmaailma sekä yrittäjien arki ovat tulleet hänelle tutuiksi aiemmassa tehtävässä Perheyritysten liitossa.

ARVOn kehityspäällikön paikkaa haki yli 100 henkilöä. Hakemuksissa korostui yhteiskunnallisten yritysten työn vaikuttavuus sekä halu olla mukana rakentamassa parempaa yhteiskuntaa ja ratkaisemassa aikamme isoja haasteita.

“On hienoa huomata, että ARVO kiinnostaa työnantajana niin monia. Uskon, että kiinnostus kertoo myös siitä, että työn merkityksellisyys koetaan yhä tärkeämmäksi. Olen iloinen, että löysimme Ian täydentämään ja vahvistamaan tiimiämme”, ARVO ry:n toimitusjohtaja Susanna Kallama sanoo.

Ian tavoittaa numerosta 050 336 0916 tai sähköpostitse ia.poikulainen@arvoliitto.fi.

Yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry on yhteiskunnallisten ja arvolähtöisten yritysten aktiivinen verkosto, jonka missiona on auttaa jäseniään menestymään. Tavoitteena on arvolähtöisen yhteiskunnallisen yritystoiminnan tunnettuuden ja painoarvon lisääminen yhteiskunnassa.