Neljä uutta allekirjoittajaa Arvo-lupaukselle

Syksyn toinen Arvo-lupauksen allekirjoittamistilaisuus vietettiin Kukunorin inspiroivissa tiloissa Helsingin Malmilla. Tällä kertaa Arvo-lupauksen allekirjoitti neljä jäsenorganisaatiotamme: Ikinori Oy, Seniortek Oy, Setlementtiasunnot Oy ja Vägledningsverkstad rf.

Heli Kotilainen, Pasi Nurmela, Peter Rolin ja Markus Raivio Arvo-diplomit käsissään
Iloiset ja arvokkaat Arvo-lupauksen allekirjoittajat: Setlementtiasuntojen Heli Kotilainen, Seniortekin Pasi Nurmela, Vägledningsverkstadin Peter Rolin ja Ikinorin Markus Raivio

Muutostoimisto Ikinori Oy on Kukunori ry:n omistama yritys, jolle kulttuuri ja yhteiskehittäminen ovat vakiona työkalustossa. Ikinori tarjoaa workshopeja sekä koulutuksia mielen hyvinvoinnin tukemiseen, toimintakulttuurin kehittämiseen ja arviointiin. Yritys tuottaa myös podcast-, streamaus- ja webinaaripalveluja laadukkaasta omasta studiostaan käsin. Ajankohtaisia kuulumisia voi seurata esimerkiksi Facebookista.

– Teemme eri asioita kuin muut tai teemme samoja asioita eri tavalla, kertoo toimitusjohtaja Markus Raivio. – Toimintamme on läpinäkyvää ja edistää kestävää hyvinvointia, Arvo-lupauksen mukaisesti.

Ikinorin toimitusjohtaja Markus Raivio
Tehtävämme on muotoilla hyvinvoinnin tulevaisuus yhdessä kumppaniemme kanssa, kertoo Ikinori n toimitusjohtaja Markus Raivio.

Seniortek

Turvallisuus on ollut Seniortekin työsarkaa jo vuodesta 2005 lähtien. Teknologiaa ja muotoilua hyödyntäen yritys tekee turvallisuus- ja palveluratkaisuja, jotka helpottavat arkea ja auttavat tekemään hoitotyötä edullisemmin ja paremmin.

Seniortekin helppokäyttöiset, intuitiiviset ja ihmisläheiset ratkaisut sopivat palveluasumiseen, kotona asuvien tarpeisiin, erilaisiin oppimisympäristöhin sekä päiväkoteihin. Sen innovatiiviset ratkaisut palvelevat myös teollisuuden eri aloja.

– Tavoitteenamme on yhteisen hyvinvoinnin lisääminen monella tasolla. Yhteiskunnallisena yrityksenä meille on selvää, että teemme myös Arvo-lupauksen, toteaa toimitusjohtaja Pasi Nurmela. Monessa mukana olevan Seniortekin uutisia kannattaa seurata vaikkapa Twitterissä.

Seniortekin toimitusjohtaja Pasi Nurmela allekirjoittaa Arvo-lupauksen.

Setlementtiasunnot

– Arvo-lupaus on meille Setlementtiasunnoissa itsestäänselvyys. Kaikki toimintamme perustuu yhteisöllisyyteen, ekologisuuteen ja taloudellisuuteen sekä asukkaiden ja yhteiskunnan tarpeisiin, kertoo toimitusjohtaja Heli Kotilainen.

Setlementtiasunnot Oy tarjoaa yhteisöllisiä, ekologisia ja kohtuuhintaisia koteja yhdessä kumppaneidensa kanssa. Konseptiin kuuluvat myös naapurusto sekä asumista tukevien palvelujen tarjoaminen. Yhteisöllisyys on tärkeää. Sen edellytyksiä luomassa ja muutoinkin asukkaiden tukena ovat esimerkiksi päivittäin tavoitettavissa olevat asumiskoordinaattorit. Rohkeasti ja notkeasti yhteiskunnallisiin haasteisiin vastaavan yrityksen kuulumisia löydät mm. sen Twitter-tililtä @SetlementtiAsuu.

Setlementtiasunnot Oy:n toimitusjohtaja Heli Kotilainen allekirjoittaa Arvo-lupauksen.

Vägledningsverkstad

Ruotsinkieliset NEET-nuoret (Not in Employment, Education or Training) ovat 2018 perustetun Vägledningsverkstad rf:n toiminnan kohderyhmää. Avun tarpeella ei ole eroa kieliryhmien välillä, ja palveluita tarvitaan jatkuvasti erityisesti pääkaupunkiseudulla.

Yhdistys on vastikään liittynyt Arvo ry:n jäseneksi, ja se halusi allekirjoittaa tuoreeltaan myös Arvo-lupauksen. Arvot eivät tunne kielirajoja, ja voimien yhdistäminen tukee tavoitteiden saavuttamista puolin ja toisin.

Vuoden viimeinen Arvo-lupauksen allekirjoituspäivä järjestetään 14. joulukuuta Lapinlahden Lähteessä.
Arvoliiton jäsenet voivat ilmoittautua mukaan täällä. Lämpimästi tervetuloa!

Tutustu Arvo-lupauksen sisältöön.