Vuoden viimeinen Arvo-lupauksen allekirjoitustilaisuus 14. joulukuuta

Arvo-lupauksen voi allekirjoittaa vielä joulukuussa. Ilmoittaudu mukaan!

Yhteiskunnallisissa yrityksissä arvot, eettisyys ja yhteiskunnallisen hyvän tekeminen ovat toiminnan ytimessä ja tärkein suunnannäyttäjä myös liiketoiminnassa. Tästä kaikkia Arvoliiton jäseniä yhdistävästä eettisestä perustasta on osoituksena yhteinen Arvo-lupaus. Se on liiketoiminnan eettisyystakuu, ja siihen tiivistyvät yhteiskunnallisen yrityksen peruspilarit, joihin tukeutumalla tehdään kestävää, vastuullista ja vaikuttavaa toimintaa. Iso osa Arvoliiton jäsenorganisaatioista on jo allekirjoittanut Arvo-lupauksen.

Vuoden viimeinen allekirjoitustilaisuus pidetään Lapinlahden Lähteessä  (Lapinlahdenpolku 8, 00180 Helsinki) tiistaina 14.12. kello 14–16. Ilmoittaudu mukaan tämän sivun lomakkeella tai suoraan Ulla Nordille. Jokaisesta Arvo-lupauksen allekirjoittaneesta organisaatiosta tehdään juttu Arvoliiton verkkosivuille. Allekirjoitustilaisuudet ovat myös hyvä mahdollisuus toisiin yhteiskunnallisiin yrityksiin tutustumiseen. Arvo-lupauksen allekirjoittanut organisaatio voi myös käyttää markkinoinnissaan ja viestinnässään Arvo-lupaus-tunnusta.

Tule mukaan verkostoitumaan, juhlistamaan Arvo-lupausta ja #oikeinhyvääbisnestä. Kahvitarjoilu.

Lisätietoja:
Ulla Nord