Jäsenten ARVO-päivä 17.11. tervetuloa mukaan!

ARVOn jäsenpäivässä kuullaan tänä vuonna etäyhteyksillä mielenkiintoisia puheenvuoroja muun muassa kokonaisvaltaisesta yritysvastuusta ja vaikuttavuusperusteisista julkisista hankinnoista. Myös uusi toimitusjohtajamme Ulla Nord esittäytyy!

ARVO-päivä 17.11.2020 klo 14.00-17.00 Zoomissa

Vuosittainen ARVOn jäsenten kokoontuminen, ARVO-päivä, järjestetään tänä vuonna kokonaan etäyhteyksillä. Luvassa on mielenkiintoisten puheenvuorojen iltapäivä, jonka sisältö on suunniteltu nimenomaan yhteiskunnallisille yrityksille.

Toimitusjohtajamme vaihtuu 1.11.2020 (lue lisää tiedotteestamme). Aivan iltapäivän aluksi pääsemme ARVO-päivässä tutustumaan uuteen toimitusjohtajaamme Ulla Nordiin hänen tervehdyspuheenvuoronsa muodossa.

Ohjelman ensimmäisessä osiossa keskitymme kestävän kehityksen ja kokonaisvaltaisen yritysvastuullisuuden teemoihin: Ilmastonmuutos ja kestävämpiin toimintamalleihin siirtyminen ovat akuutimpia kysymyksiä kuin koskaan, ja koskevat kaikkia yrityksiä. Pääsemme kuulemaan kahden arvoliittolaisen, Perho liiketalousopiston ja Eerikkilä Sport & Outdoor resortin, inspiroivat esimerkit kestävämmän ja vastuullisemman toiminnan kokonaisvaltaisesta muotoilusta.

Toisessa osiossa luvassa on tiukkaa asiaa meitä kaikkia koskevasta TEM:ssä valmisteilla olevasta yhteiskunnallisten yritysten strategiasta. Puhujaksi saapuu strategiatyöryhmää johtava virkamies Kimmo Ruth. Lopuksi saamme vieraaksemme Castrén & Snellmanin julkisiin hankintoihin erikoistuneen huippuasiantuntija Anna Kuusniemi-Laineen, joka puheenvuorossaan paneutuu vaikuttavuusperusteisten julkisten hankintojen mahdollisuuksiin.

Kirsikkana kakun päällä ARVO-päivässä julkistetaan Vuoden Vaikuttavin ARVO-teko 2020 palkinnon voittaja.

Tervetuloa mukaan!

Tilaisuus on tarkoitettu ARVOn jäsenyritysten edustajille. Osallistujamäärää per organisaatio ei rajoiteta, joten voitte osallistua isommallakin porukalla.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.