Haussa vuoden 2020 Vaikuttavin ARVO-teko, ehdota suosikkiasi!

Tänä vuonna Vuoden Vaikuttavin ARVO-teko kisassa etsitään koronakriisin aikana ihmisten elämää poikkeusoloissa helpottaneita tekoja. Kerro meille mikä pieni tai suuri yritys tai yhteisö, kampanja, innovaatio tai toimintatapa olisi palkitsemisen arvoinen!

Etsimme poikkeusvuoden vaikuttavimpia ARVO-tekoja

Arvoliitto hakee jälleen Vuoden Vaikuttavinta ARVO-tekoa, jossa yhdistyvät yhteiskunnallinen vaikuttavuus ja liiketoiminta. Vuonna 2020 haluamme nostaa esiin erityisesti poikkeusoloissa tehtyjä ARVO-tekoja – kerro meille mikä yritys, yhteisö, julkinen toimija tai yksittäinen innovaatio on onnistunut tuottamaan positiivisia vaikutuksia ihmisten elämään koronakriisin aikana!

“Olemme seuranneet ARVOssa ihaillen lukuisten yritysten ja yhteisöjen toimintaa koronakevään aikana. Alkujärkytyksen jälkeen toimeen tartuttiin nopeasti ja uusia tapoja viedä palveluita ja apua niitä tarvitsevien luokse kehiteltiin todella innovatiivisesti. Näimme myös täysin uudenlaisen toiminnan syntymistä ja upeita yhteistyöprojekteja. Haluamme tänä keväänä käyttää Vuoden Vaikuttavin ARVO-teko kisan mahdollisuutena nostaa esille ja palkita näistä parhaat.” kuvailee ARVOn toimitusjohtaja Kimmo J. Lipponen.

Vuoden Vaikuttavin ARVO-teko kisa käynnistyy nyt jo kuudetta kertaa Arvon päivänä 3.7. Viime vuonna voittajaksi valittiin Venner Oy ruokakassi -palvelullaan ja kunniamaininnan sai Diakonia ammattikorkeakoulun #työnimi -kampanja. Palkitsemisella ARVO haluaa löytää ja nostaa esiin yrityksiä ja yhteisöjä, joiden toiminnassa yhdistyvät yhteiskunnalliset vaikutukset ja innovatiivinen toimintatapa yhteiskunnan, ihmisten tai ympäristön hyväksi. Tänä vuonna tunnustus halutaan antaa koronavirusepidemian aikana vaikuttavasti toimineelle yritykselle tai yhteisölle.

Ehdota voittajaa tämän sivun lopussa!

MISTÄ PALKITAAN?

Konkreettinen teko. Etsimme konkreettisia tekoja, jotka ratkaisevat yhteiskunnallisia haasteita ja helpottavat ihmisten elämää poikkeusolojen aikana.

Vaikuttavuus. Palkittava toimija voi olla pieni tai suuri ja sillä voi olla yksi tai useampia vaikutuksen kohteita. Teon vaikuttavuudesta täytyy olla näyttöä.

Annamme arvoa myös idean rohkeudelle ja innovatiivisuudelle.

KENELLE KILPAILU ON TARKOITETTU?

Palkittava voi olla pieni tai suuri yritys tai yhteisö, kampanja, innovaatio tai toimintatapa.

Yhteistyöhankkeissa tunnustus voidaan jakaa useiden toteuttajien kesken.Jos palkittava teko on yritys, sen ei tarvitse olla ARVOn jäsen, eikä sillä tarvitse olla Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkkiä, tärkeintä on yhteiskunnallinen vaikuttavuus!

KUKA VOI EHDOTTAA PALKITTAVAA?

Ehdotuksen voi tehdä kuka tahansa. Yritys tai yhteisö voi ehdottaa palkinnon saajaksi myös itseään, omia hankkeitaan tai yhteistyökumppaneidensa hankkeita. Myös yksittäiset ihmiset voivat tehdä ehdotuksia.

MIHIN MENNESSÄ EHDOTUKSET PITÄÄ JÄTTÄÄ?

Ehdotukset palkinnon saajaksi pitää jättää 25. syyskuuta mennessä. Lomake ehdotusten jättämiseen on alempana tällä sivulla.

MITEN PALKITTAVA VALITAAN?

Palkinnon saajan valitsee raati, jolla on vaikuttavuuden ja yhteiskunnallisen yritystoiminnan asiantuntijuutta.

MILLOIN PALKINNON SAAJA JULKISTETAAN?

Palkinnon saaja julkistetaan ja palkitaan syksyn ARVO-päivässä loka-marraskuussa.

Ehdota voittajaa

Kisalomake on sulkeutunut 25.9.2020. Kiitos kaikille ehdotuksen jättäneille!