Arvoliiton jäsenpalvelut 2021 – katso esittelyvideot!

Videoesittelyissä kerromme Arvoliiton vuoden 2021 jäsenpalveluista. Tulossa on muun muassa vaikuttavuuskoulutuksia, webinaareja, verkostoitumistilaisuuksia, edunvalvontaa ja yksilöllistä sparrausta.

Arvoliitto lanseeraa vuonna 2021 uusia palveluita jäsenille. Seuraavilla videoilla esittelemme

• Etäkaffet -verkostoitumistapahtumat
  • Vaikuttavuuswebinaarit
  • Vaikuttavuusboosterit
  • Henkilökohtaiset sparraukset
  • Kuntavaalivaikuttaminen

Jos videoiden katsomisen jälkeen jäi kysyttävää tai haluat lisätietoja, ethän epäröi olla yhteydessä! Kaikkiin videoihin on saatavilla myös suomenkieliset tekstitykset, voit klikata ne päälle videon oikean alakulman valikosta (mobiililaitteella kolme pistettä).

Arvon jäsenpalvelut vuonna 2021

Videolla Arvoliiton toimitusjohtajan Ulla Nordin alkuvuoden tervehdys jäsenille. Ulla kertoo myös uudesta Etäkaffet -verkkotapaamisten sarjastamme ja haastaa jäsenet kutsumaan Arvon kylään – tutustumaan toimintaanne, pitämään puheenvuoroja, osallistumaan tapahtumiinne tai auttamaan sidosryhmäyhteistyössä!

Vaikuttavuuden edelläkävijäksi -webinaarisarja

Videolla Arvoliiton kehittämisjohtaja ja vaikuttavuusasiantuntija Katja Anoschkin esittelee keväällä järjestettävän Vaikuttavuuden edelläkävijäksi – webinaarisarjan. Webinaarisarjassa pureudutaan yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kehittämiseen, mittaamiseen ja näkyväksi tekemiseen. Kevään webinaarit:

9.2. klo 9.00-10.00 Vaikuttavuuden edelläkävijäksi – Miten asetetaan mitattavia tavoitteita?

8.4. klo 9.00-10.00 Vaikuttavuuden edelläkävijäksi – Mistä mittarit toimintaan?

Vaikuttavuuden edelläkävijäksi -webinaarit tarjoavat tiiviisti hyviä tärppejä yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kehittämisestä ja mittaamisesta kiinnostuneille organisaatioille. Suosittelemme osallistumista erityisesti kehitys- ja laatupäälliköille sekä hankejohtajille.

Ilmoittaudu 9.2.2021 webinaariin tästä!

Vaikuttavuusboosterit

Vaikuttavuusboosterit ovat Arvoliiton jäsenille tarkoitettuja vaikuttavuuden vertaiskehittämisen ryhmiä. Keväällä 2021 toteutetaan kaksi ryhmää, joihin otetaan mukaan enintään viisi ensimmäiseksi ilmoittautunutta Arvon jäsenyritystä. Ryhmissä haetaan ideoita oman toiminnan vaikuttavuuden kehittämiseen sekä jaetaan omaa osaamista ja kokemuksia muille. Ryhmien työtä fasilitoi ja sparraa kokenut vaikuttavuusasiantuntijamme Katja Anoschkin.

Vaikuttavuusboosterit kokoontuvat kahden tunnin (etä)sessioihin kaksi kertaa kevään aikana. Ryhmien tapaamisten sisällöt tarkentuvat osallistujien toiveiden ja tarpeiden mukaan. Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus kehittää yhteiskunnallista vaikuttavuuttanne ja oppia lisää muilta yhteiskunnallisilta yrityksiltä!

Ilmoittaudu mukaan nyt tällä lomakkeella!

Henkilökohtaiset sparraukset

Arvon jäsenillä on mahdollisuus varata yksilöllinen sparraustunti toimitusjohtaja Ulla Nordin tai kehittämisjohtaja Katja Anoschkinin kanssa. Ullan ja Katjan kanssa voi miettiä esimerkiksi liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä kysymyksiä, palveluiden sisältökehittämistä, vaikuttavuuden arviointia tai vaikkapa vastuullisuusstrategiaa. Ullalla on vuosien kokemus muun muassa lasten ja nuorten palveluiden sekä syrjäytymisen ehkäisemisen parista, kun taas Katjalla on vankkaa asiantuntemusta yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kehittämisestä ja vaikuttavien hankkeiden suunnittelusta.

Avaamme sparraustuntien varauksen helmikuun alussa. Lähetämme tästä ilmoituksen suoraan jäsenille sähköpostilla, ja tiedotamme myös näillä sivuilla.

Kuntavaalit – tule mukaan vaikuttamaan Arvon kanssa!

Kuntavaalit järjestetään Suomessa 18.4.2021. Kunnanvaltuustoissa päätetään monista yhteiskunnallisia yrityksiä koskevista asioista, kuten hankinnoista ja erilaisista kehittämishankkeista. ARVO haluaa yhdessä jäsenten kanssa kertoa tuleville kuntapäättäjille yhteiskunnallisille yrityksille tärkeistä teemoista. ARVO tulee kampanjoinnissaan nostamaan esille ainakin julkisten hankintojen vaikuttavuusperusteisuutta.

Jäsen, tule mukaan kuntavaalikampanjoimaan! Ensimmäinen Arvoliiton kuntavaalitapaaminen on perjantaina 5.2. klo 9-10 Zoomissa. Ilmoittaudu mukaan laittaamalla Ullalle sähköpostia: ulla.nord@arvoliitto.fi

Olemme Arvoliiton toimistollamme innoissamme tästä vuodesta ja näistä uusista palveluista, toivottavasti pääsemme tapaamaan mahdollisimman monet jäsenistä tilaisuuksien tai koulutusten yhteydessä vuoden aikana!

Näiden maksuttomien jäsenpalveluiden lisäksi tarjoamme myös maksullisia asiantuntijapalveluita. Jos organisaatiosi tarvitsee esimerkiksi pidempää ja räätälöidympää kokonaisuutta vaikuttavuuden kehittämiseen, olethan yhteydessä niin mietitään millainen kokonaisuus teille sopisi!