Maarit Laakso ARVOn viestintäpäälliköksi

Arvoliiton viestintäpäällikkönä on aloittanut 21.3. Maarit Laakso.

Laakso siirtyi Arvoliittoon Tradenomeista, jossa hän toimi viestintäpäällikkönä ja vastasi liiton jäsenviestinnästä.  Aiemmin Laakso työskenteli korkeakoulumaailmassa Haaga-Helian palveluksessa. Koulutukseltaan hän on tradenomi (YAMK).

”Käärin hihat Arvoliiton viestinnässä innolla ja odotan pääseväni omalta osaltani edistämään yhteiskunnallisten yritysten tunnettuutta sekä arvostusta. Vaikuttava viestintä yhteiskunnallisista teemoista sekä vastuullisuus ovat lähellä sydäntä, ja näistä haluan ehdottomasti kartuttaa osaamistani myös jatkossa. Arvoliiton jäsenet tekevät monella saralla hienoa työtä ja on ilo päästä osaksi tätä tekemistä.” Laakso sanoo.

“Olemme iloisia, että saamme Maaritin monipuolisen osaamisen Arvoliiton käyttöön ja tiimiimme lisää asiantuntemusta ja näkemystä.”, toteaa Arvoliiton toimitusjohtaja Ulla Nord.

Laakson tavoittaa numerosta 040 350 5975 tai sähköpostitse maarit.laakso@arvoliitto.fi

ARVO ry on suomalaisten yhteiskunnallisten yritysten liitto ja vaikuttavuustoimijoiden aktiivinen verkosto. ARVO tekee työtä vastuullisemman ja vaikuttavamman elinkeinoelämän eteen ja edistää arvolähtöisten yritysten menestystä.

www.arvoliitto.fi