Yhteiskunnallisten yritysten liitto Arvo etsii viestintäpäällikköä rautaiseen tehotiimiinsä

Oletko sujuvasanainen kirjoittaja ja sisällöntuottaja, mestari järjestämään erilaisia tapahtumia niin etänä kuin livenäkin? Olet kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja niiden viestinnästä, viet asioita määrätietoisesti eteenpäin, olet energinen ja aikaansaava ja osaat priorisoida omaa työtäsi?

ARVO ry on yhteiskunnallisten yritysten ja muiden vaikuttavuustoimijoiden aktiivinen verkosto. Edistämme liiketoimintaa, joka yhdistää uudella tavalla yritystoiminnan ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden. ARVOn jäsenet ovat kotimaisia, vastuullisia toimijoita, jotka tuottavat yhteiskuntaan monenlaista hyvää. ARVO koordinoi yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskusta, ja viestintäpäällikkönä johdat myös osaamiskeskuksen viestintätiimiä.

Saatat olla etsimämme henkilö, jos:

• Tuotat tekstiä helposti ja kirjoitat sujuvasti mm. uutisartikkeleita, tiedotteita, verkkosivutekstejä ja somepostauksia.
  • Hallitset WordPressin käytön.
  • Hallitset sosiaalisen median kanavat ja erilaiset vaikuttamiskeinot.
  • Sinulla on osaamista erilaisten sisältöjen tuottamisesta (teksti/kuva/video).
  • Pystyt tuottamaan laadukasta sisältöä sekä suomeksi että englanniksi.
  • Opit nopeasti uutta ja hahmotat suurempia kokonaisuuksia.
  • Olet oma-aloitteinen, luova, siedät stressiä etkä pelkää työntää käsiä saveen.
  • Sinulla on projektinhallinta- ja koordinointitaitoja.
  • Suhtaudut työhösi motivoituneesti, olet utelias ja haluat oppia uutta.

Odotamme sinulta innostunutta, itsenäistä työotetta ja halua kehittyä, tehtävään soveltuvia korkeakouluopintoja ja erinomaista kielitaitoa – suurin osa töistämme tehdään suomeksi, mutta toimimme myös kansainvälisissä yhteyksissä, ja sisältöjä tuotetaan myös englanniksi.

Työssäsi pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan monipuolisia viestinnän sisältöjä: uutis- ja jäsenkirjeitä, uutisartikkeleita ja tiedotteita, palvelu- ja tapahtumamarkkinointia, sosiaalisen median viestintää sekä muita vaihtelevia kampanjoita ja materiaaleja. Lisäksi päivität kaksia nettisivuja ja pidät yhteyttä suoraan jäseniimme. Vastaat Arvoliiton tapahtumatuotannosta viestinnän, markkinoinnin ja järjestelyjen osalta. Pienessä startup-henkisessä järjestössä pääset myös kehittämään toimintaamme ja olemaan monessa mukana.

Tarjoamme sinulle pienen, tiiviin yhteisön ja organisaation, jossa jokaisen työpanos ja rooli ovat tärkeitä. Työkulttuurimme on joustava ja mutkaton. Arvostamme jokaisen asiantuntijuutta ja tuemme toisiamme onnistumaan. Meillä ei pönotetä, ja huumori on tärkeää. Meillä saat mahdollisuuden kehittyä urallasi yhä taitavammaksi viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijaksi.

Jätä hakemus palkkatoiveineen 3.2.2022 mennessä ulla.nord@arvoliitto.fi

Lisätietoja: