ARVOn uudet palvelut – vaikuttavuusketju haltuun vaikuttavuusklinikalla!

ARVOn vaikuttavuusklinikoilla organisaatio saa asiantuntevaa valmennusta toiminnan yhteiskunnallisen vaikuttavuuden kehittämiseen ja kuvaamiseen vaikuttavuusketjun avulla. Ensi vuoden kalenteri täyttyy nopeasti – kysy tarjousta jo joulukuussa!

Järjestötoimija – ota vaikuttavuusketju haltuun ARVOn vaikuttavuusklinikalla!

• Tarvitsetteko apua toimintanne vaikuttavuusketjun kokoamiseen ja oman vaikuttavuusajattelunne terävöittämiseen?
  • Millaisin mittarein teidän kannattaa vaikuttavuuttanne seurata?
  • Miten esitätte toimintanne vaikuttavuuden selkeästi ja uskottavasti?

Ryhdymme vuoden 2021 alusta tarjoamaan ARVO ry:n asiantuntijoiden vaikuttavuusosaamista myös jäsenverkostomme ulkopuolisille järjestöille ja yrityksille. Vaikuttavuusklinikoillamme autamme järjestöjä ja yhteiskunnallisia yrityksiä terävöittämään oman toimintansa yhteiskunnallisen vaikuttavuuden ja kertomaan siitä esimerkiksi rahoittajille vaikuttavuusketjulla.

Tarjoamme kolmea erilaista koulutuskokonaisuutta, vaikuttavuusklinikkaa:

• Yhteiskunnallinen vaikuttavuus haltuun
  • Vaikuttavuuden edelläkävijäksi
  • Opitaan yhdessä – yhteiskoulutus useammalle organisaatiolle

Tutustu klinikoiden tarkempaan sisältöön tämän sivuston Arvopalvelut-sivulla.

Vaikuttavuusketju syntyi ARVOn koordinoimassa Hyvän Mitassa

ARVO koordinoi vuosina 2016—2019 Hyvän Mitta -hanketta, jossa yhdessä kumppaneiden (mm. STEA, Kela, OKM) kanssa kehitettiin työkaluja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden mallintamiseen ja todentamiseen. Vaikuttavuusketju ja sen käyttötavat oli Hyvän Mitan keskeinen lopputulos ja nyt haluamme jakaa osaamistamme siitä kaikille vaikuttavuutensa kehittämisestä kiinnostuneille järjestöille.

Vaikuttavuusketju on tuotu vahvasti mukaan myös STEA:n avustushakukriteereihin. Lupaamme, että vaikuttavuusklinikan jälkeen järjestön toiminta osataan kuvata vaikuttavuusketjulla ja järjestöllä on hyvät valmiudet tuottaa uskottava vaikuttavuussuunnitelma.

Teemme maksuttoman tarvekartoituksen puhelimitse

Onko organisaatiollanne tarvetta vaikuttavuuskoulutukselle? Haluaisitteko kuvata ja kehittää vaikuttavuuttanne vaikuttavuusketjulla? Ota yhteyttä niin sovitaan maksuton puhelinkartoitus! Kartoituksessa mietitään asiantuntijamme kanssa, mikä on vaikuttavuusosaamisenne nykytila ja millaisella koulutuksella voisimme parhaiten auttaa teitä eteenpäin. Kartoitus ei sido teitä ostamaan palvelua.

Koulutuspäivien hinnat ei-jäsenille alkaen 1000 euroa/päivä + alv, räätälöimme mielellämme toiveidenne mukaan! Myös lyhemmät koulutukset onnistuvat.

Oletko jo ARVOn jäsen? Kysy jäsenhinnoista ja jäsenyyteen kuuluvista maksuttomista koulutuksista.

Laita sähköpostia toimitusjohtajallemme Ulla Nordille tai pirauta: ulla.nord@arvoliitto.fi , puh 050 5781 259.