Yksilölliset sparraukset

Yksilöllisiä sparrausaikoja Ullan ja Katjan kalenterista voivat varata Arvoliiton jäsenorganisaatiot.

Arvon asiantuntemus yhteiskunnallisten yritysten liiketoiminnan kehittämisestä, arvopohjaisesta johtamisesta, vaikuttavuuden mittaamisesta ja vastuullisuuden edistämisestä ovat jäsenten käytettävissä yksilöllisissä sparraustuokioissa. Nämä tunnin etäsparraukset ovat Arvoliiton jäsenorganisaatioille maksuttomia.

Voitte varata alta tunnin ajan joko Ulla Nordin tai Katja Anoschkinin kalentereista. Kalenteri näyttää vain vapaita sparraustunneille varattuja aikoja. Varauksen yhteydessä voit kertoa, millaisiin teemoihin kaipaatte apua – halutessasi voit laittaa myös lisätietoja sähköpostitse. Varauksen jälkeen saat vahvistuksen ja linkin teams-kokoukseen sähköpostiisi.

Jos sinulle tulee este tai aika ei sovi, peruthan ajan mahdollisimman ajoissa sähköpostitse: ulla.nord(at)arvoliitto.fi tai katja.anoschkin(at)arvoliitto.fi , kiitos!

Varaa aika Ullalle jos kaipaatte apua:

• Strategiatyöhön
  • Arvopohjaiseen ja osallistavaan johtamiseen
  • Uusien palveluiden ja toimintamallien kehittämiseen
  • Sopivien yhteistyökumppanien tai verkostoyhteistyön miettimiseen
  • Uusien rahoitusmahdollisuuksien miettimiseen

Varaa aika Katjalle jos kaippaatte apua:

• Yhteiskunnallisen vaikuttavuutenne hahmottamiseen ja vaikuttavuussunnitelmassa alkuun pääsyyn
  • Vaikuttavuusketjun käyttöön (sparrauksessa ei ehditä tehdä koko ketjua, mutta esimerkiksi yksittäisiä kohtia ja kysymyksiä voidaan käsitellä)
  • Vaikuttavuuden mittaamiseen ja raportointiin

Varaa aika yksilölliseen sparraukseen