Impact Startup -kiihdyttämön hakuaikaa jatkettu viikolla

ARVOn pyörittämän Impact Startup -vaikuttavuuskiihdyttämön hakuaikaa päätettiin jatkaa vielä viikolla 8.6. asti, sillä hakulomakkeen kanssa ilmeni viimeisenä hakuviikonloppuna teknisiä haasteita. Nyt kannattaa hakea mukaan!

Impact Startupiin voi hakea vielä 8.6.2020 asti

ARVOn pyörittämän Impact Startupin hakuaika oli 17.4.-31.5.2020. Hakemuksia syksyn vaikuttavuuskiihdyttämöön tuli määräaikaan mennessä hieno määrä, mutta lomakkeen kanssa oli useilla ollut teknisiä haasteita. ARVO haluaa tarjota kaikille kiinnostuneille mahdollisuuden hakea mukaan, joten hakuaikaa päätettiin jatkaa vielä viikolla, maanantaihin 8.6. vuorokoauden loppuun asti.

Impact Startup on uusi, yhteispohjoismainen vaikuttavuuskiihdyttämö, jossa kiihdytetään yhteiskunnallisia haasteita ratkovaa liiketoimintaa. Vuonna 2020 kiihdyttämön teemana on vaikeasti työllistyvien työllistyminen, eli mukaan haetaan liiketoimintaa, jonka tavoitteena on palvelulla tai muulla tuotteella/toiminnalla auttaa vaikeasti työllistyviä työllistymään. Kiihdyttämöön voivat hakea mukaan sekä startup -yritykset, että esimerkiksi säätiöiden ja yhdistysten sisäiset tiimit, jotka kehittävät uutta, yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen tähtäävää palvelua.

Impact Startupissa osallistujat saavat intensiivistä tukea ja sparrausta yhteiskunnallisen vaikuttavuutensa kehittämiseen, kestävän liiketoimintamallin rakentamiseen, sekä rahoituksen ja oikeiden verkostojen hankkimiseen. Kiihdyttämöohjelma koostuu bootcampista, kolmesta pääkaupunkiseudulla pidettävästä intensiivileiripäivästä, online-osioista, yksilöllisestä yritysvalmennuksesta sekä Demopäivästä. Kiihdyttämön jälkeen yritys on valmis laajentamaan toimintaansa ja sillä on huippuunsa hiotut valmiudet tuottaa yhteiskunnallisesti vaikuttavaa palvelua tai tuotetta kilpailukykyisesti ja kestävästi.

Tästä linkistä suoraan hakulomakkeelle!

Lue lisää Impact Startupista www.impactstartup.fi

Lisätietoja antaa myös kiihdyttämöpäällikkö Katja Anoschkin, katja.anoschkin@arvoliitto.fi, puh 050 530 5039.