ARVO-Päivä: Parempaa bisnestä osallistavalla johtamisella

Online ARVO-päivä 6.5.2021 klo 12.00-14.30.

Vuosittaisessa jäsenten ARVO-Päivässä puhutaan tänä vuonna osallistavasta johtamisesta, itseohjautuvuudesta ja työntekijöiden tukemisesta. Osallistava ja inklusiivinen johtaminen voi tutkitusti johtaa sekä toiminnan vaikuttavuuden että tuottavuuden parantamiseen. Erityisesti se lisää henkilöstön työhyvinvointia ja sitoutuneisuutta.

Yhteiskunnallisissa yrityksissä henkilöstön osallistaminen ja kuunteleminen on perinteisesti ollut suuressa roolissa. ARVO-Päivässä sukelletaan siis suoraan syvään päähän ja katsotaan tulevaisuuteen: Miten osallistavaa johtamista voidaan vielä kehittää? Miten uusia työelämään tulevia sukupolvia johdetaan laadukkaasti? Miten koronapandemian jälkeinen aika haastaa johtamista?

Puhujina työ- ja organisaatiopsykologiaan erikoistunut yritysvalmentaja Karoliina Mellanen, monimuotoisempaa ja inklusiivisempaa työelämää ajavan Inklusiiv-organisaation perustaja Katja Toropainen, uudenlaiseen vastuuomistajamalliin pohjaavan Sharetriben perustaja Juho Makkonen sekä työelämäprofessori Lauri Järvilehto Aalto-yliopistosta.

Julkaisemme tarkan ohjelman otsikoineen tällä sivulla myöhemmin.

ARVO-Päivä on tarkoitettu Arvoliiton jäsenorganisaatioiden johdolle ja työntekijöille. Osallistujamäärää per organisaatio ei rajoiteta. Tänä vuonna ARVO-Päivä järjestetään etäyhteyksin.