Tervetuloa Yhteiskunnallisten yritysten päivään

Millä tavoin yhteiskunnalliset yritykset luovat hyvää yhteiskuntaan? Tervetuloa Yhteiskunnallisten yritysten osaamiskeskuksen seminaariin inspiroitumaan vaikuttavasta liiketoiminnasta joko paikan päälle tai striimin kautta!

Aika: to 21.11.2024 klo 9–15 (ja yhteiskunnallisen yrittäjyyden tutkimusseminaari klo 12.30–17)
Paikka: Food & Co Ruoholahti, Itämerenkatu 11–13, Helsinki sekä livestriimi (HUOM! Tutkimusseminaariin osallistuminen on mahdollista vain paikan päällä)

Luvassa on mielenkiintoista keskustelua sekä eväitä uudenlaiseen tapaan nähdä yritystoiminta ja sen potentiaali ihmisten ja ympäristön hyvinvoinnin lisäämisessä. Tapaat seminaarissa innostavia yhteiskunnallisia yrittäjiä sekä muita aiheen parissa työskenteleviä tai siitä kiinnostuneita.

Samassa yhteydessä järjestetään myös yhteiskunnallisen yrittäjyyden tutkimusseminaari, jossa esillä ovat ajankohtaiset teemat yhteiskunnallisen yritystoiminnan tutkimuksen kentältä.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan