ARVOn hallitus vuosille 2021-2022 valittiin syyskokouksessa

ARVOn hallituksen puheenjohtajana jatkaa Pentti Lemmetyinen. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin jäsenorganisaatioiden ulkopuolelta FIBANin toimitusjohtaja Amel Gaily.

ARVO ry:n syyskokouksessa 3.12.2020 valittiin vaalivaliokunnan esityksen mukaisesti hallituksen puheenjohtajaksi ja jäseniksi vuosille 2021-2022 seuraavat henkilöt:

• Pentti Lemmetyinen (Setlementtiliitto), puheenjohtaja
  • Tuomas Koskela (Aspa-säätiö)
  • Kirsi Konola (Kehitysvammaisten Palvelusäätiö)
  • Juha Kaakinen (Y-Säätiö)
  • Juha Ojajärvi (Perho Liiketalousopisto)
  • Jukka Rautavalta (Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö)
  • Soile Kuitunen (Kuntoutusäätiö)
  • Amel Gaily

Hallituksen uusi jäsen Amel Gaily tuo mukaan näkemystä ARVOn ulkopuolelta

Kaikki muut hallitukseen valitut jäsenet paitsi Amel Gaily ovat olleet ARVOn hallituksessa jo edellisellä hallituskaudella. Vaalivaliokunnan puheenjohtaja Olli Holmström kertoi vaalivaliokunnan taustatyöstä seuraavasti: “Vaalivaliokunta työskenteli erittäin aktiivisesti tänä vuonna. Pitkään ARVOn luottamustehtävissä palvellut Ritva Ulander kertoi väistyvänsä tehtävistä ja halusimme ensimmäistä kertaa hakea ARVOn hallitukseen täysin ulkopuolista näkemystä, eli siis henkilöä jäsenorganisaatioiden ulkopuolelta. Amel Gaily toimii enkelisijoittajien verkoston FIBANin toimitusjohtajana ja tuntee hyvin startup-kenttää, uskoimme hänen tuovan ARVOn hallitukseen tuoretta näkökulmaa erilaiselta toimialalta. Hän oli iloksemme kiinnostunut tehtävästä.”

Amel Gailyn pidempi esittely tulossa ARVOn nettisivuille vielä joulukuun aikana.

Lisäksi syyskokouksessa hyväksyttiin toimintasuunnitelma, budjetti ja jäsenmaksut vuodelle 2021. Jäsenmaksuihin ei tullut muutoksia.

Vaalivaliokuntaan vuosille 2021-2022 valittiin Marjukka Aarnio, Olli Holmström, Satu Mehtälä, Ritva Ulander ja Nina Luukkainen.

Onnea hallitukselle ja kiitos Ritva Ulanderille päättyvästä työstä ARVOn hallituksessa!

Lisätietoja:

Ulla Nord, toimitusjohtaja, ARVO, ulla.nord@arvoliitto.fi, 050 5781 259.