Tervetuloa ARVO-päivään 27.4.!

Vuosittainen ARVOn jäsenverkoston kokoontuminen tarjoaa jälleen erittäin ajankohtaisen ohjelmapaketin. Ilmoittaudu mukaan nyt!

HUOM! Koronavirustilanteen ja Suomen hallituksen 12.3. antaman ohjeistuksen mukaisesti emme järjestä 27.4. ARVO-päivää fyysisesti Perhon tiloissa, vaan järjestämme ARVO-webinaarin klo 13.15-14.15, jonka jälkeen on yhdistyksen vuosikokous klo 13.30-14.30. Jäsenille on lähetetty aiheesta sähköpostia. Tapahtumaan voi ilmoittautua täällä.

Vuosittainen ARVOn jäsenverkoston kokoontuminen, ARVO-päivä, tulee taas! Tänä vuonna ohjelmassa sukelletaan kokonaisvaltaiseen vastuullisuusstrategian rakentamiseen, yhteiskunnallisten yritysten kasvustrategioihin ja vaikuttavuusperusteisiin julkisiin hankintoihin.

Vaikuttavan vastuullisuusstrategian rakentamisesta tulevat kertomaan oman tuoreen kokemuksensa pohjalta ARVOn jäsen Eerikkilä Sport & Outdoor resortin toimitusjohtaja Petri Jakonen ja kestävän liiketoiminnan konsulttiyritys Gaia consultingin Pasi Rinne. Yhteiskunnallisten yritysten kasvutapoja avaa hiljattain aiheesta väitellyt tutkija Saila Tykkyläinen ja vaikuttavuusperusteisista julkisista hankinnoista alustaa pitkän linjan asiantuntija Saila Eskola.

Ohjelmassa on myös tilaa verkostoitumiselle ja kuulumisten vaihdolle, yhteiskunnallisen yrittämisen saralla on taas tapahtunut paljon, joten keskusteltavaa riittää!

ARVO-päivä 27.4.2020 klo 12.00 – 14.30 Perho Liiketalousopiston Malmin kampuksella (Vanha Helsingintie 13).

Tervetuloa! Tapahtuma on ARVOn jäsenten edustajille maksuton.

Lisätietoja:

Viestinnän asiantuntija Eeva Toivanen, eeva.toivanen@arvoliitto.fi, puh. 0400 758 780

ARVO-päivä