Oletko jo mukana arvovallankumouksessa?

Aloitamme arvovallankumouksen torstaina 31.5., kun Eetti & Inno -hankkeen vastuullinen vetäjä Solikki Viljanen esittelee tutkimuksen tulokset ensimmäistä kertaa. Ilmoittaudu mukaan!

Aloitamme arvovallankumouksen torstaina 31. toukokuuta, kun Eetti & Inno -hankkeen vastuullinen vetäjä Soilikki Viljanen esittelee tutkimuksen tulokset ensimmäistä kertaa. Ilmoittaudu mukaan!

Arvoliiton Eetti & Inno -tutkimushanke selvitti, mitä uutta annettavaa yhteiskunnallisilla yrityksillä on tämän päivän Suomelle. Selvisi mm. se, että yhteiskunnalilsissa yrityksissä asiakas on kaiken keskiössä. Tästä syntyy arjen innovaatioita, entistä laadukkaampia palveluita ja todella korkeaa asiakastyytyväisyyttä.

Mitä muuta selvisi? Tule ottamaan siitä selvää torstaina 31. toukokuuta klo 14 – 17! Hankkeen vastuullinen vetäjä Soilikki Viljanen esittelee tutkimuksen tulokset ensimmäistä kertaa Helsingin yliopiston Tiedekulmassa. Samalla julkaistaan aihepiiriä käsittelevä Arvovallankumous-kirja (Edita).

Mukaan kannattaa ilmoittautua rivakasti, sillä paikat täyttyvät nopeasti!

Ilmoittaudu tästä!