ARVOlle uusia jäseniä

Uusia jäseniä ovat Uudenmaan vammaispalvelusäätiö, Lakiston Palvelut Oy, Novetos Oy ja Urheiluopistojen yhdistys.

ARVO on kesän mittaan saanut jälleen uusia jäseniä. Porukkaamme liittyvät Uudenmaan vammaispalvelusäätiö ja Lakiston Palvelut Oy sekä kannatusjäseninä Novetos Oy ja Urheiluopistojen yhdistys ry.

”ARVO on jäsentensä ja kumppaniensa aktiivinen verkosto. Olemme luomassa Suomeen vastuullisen johtamisen uusia käytäntöjä, vaikuttavuuden todentamisen työkaluja ja innovatiivisia ratkaisuja viheliäisimpien yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisemiseksi. Hienoa, että tämä edelläkävijöiden joukko laajenee vauhdilla”, ARVOn toimitusjohtaja Kimmo J. Lipponen sanoo.

Lista kaikista Arvo-liiton jäsenistä löytyy täältä.

Arvo-liitolla on kolme jäsenyyskategoriaa: varsinaiset jäsenet, yhteisöjäsenet ja kannatusjäsenet. Lisätietoa ja tietoa jäsenyyden hyödyistä antaa Kimmo Lipponen, etunimi.sukunimi@arvoliitto.fi.