Taas haetaan parasta opinnäytetyötä!

FINSERN, Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki ja ARVO etsivät jälleen vuoden parasta yhteiskunnallista yritystoimintaa käsittelevää opinnäytetyötä. Parhaana palkittavalle työlle on luvassa 1 000 euroa.

Kilpailuun voivat osallistua yliopistojen kandidaatti- ja maisteritutkintojen sekä ammattikorkeakoulututkinnon ja ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opinnäytetyöt. Kilpailuun voi osallistua työllä, joka on muodollisesti hyväksytty 1. tammikuuta 2015 jälkeen. Opinnäytetyön kielet voivat olla suomi tai englanti.

Kilpailuun voi hakea mukaan 17.10. saakka. Voittaja palkitaan 8. marraskuuta järjestettävässä konferenssissa. Voittajan valitsee kilpailun järjestäjistä koostuva työryhmä.

Lisätietoja FINSERNin nettisivulta