Reilu Palvelu

Reilun palvelun merkki on osoitus siitä, että merkin haltija on vastuullinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja. Reilun palvelun merkki myönnetään järjestölähtöisille yhteisöille, joiden toiminnan taloudellinen tulos palautuu kansalaisten hyvinvoinnin edistämiseen ja yhteiskunnallisesti tärkeän toiminnan kehittämiseen.
Reilun palvelun merkki on osoitus siitä, että palvelujen asiakaslähtöisyys, laatu ja yhteisön vastuullinen toimintatapa on varmennettu.

Reilu Palvelu ry on lopettanut toimintansa vuonna 2017 ja merkin hallinnointi on siirtynyt Yhteiskunnallisten yritysten liiton ARVOn hoidettavaksi. ARVOssa on syksyllä 2018 aloitettu Reilu Palvelu- merkin jatkokehitystyö yhteistyössä Laatukeskus Excellence Finland Oy:n kanssa. Kehitystyön tavoitteena on kehittää merkistä uudenlainen johtamis- ja laatujärjestelmä, joka otetaan käyttöön keväällä 2020.

Lisätietoja: Kimmo J. Lipponen, toimitusjohtaja, ARVO, kimmo.lipponen@arvoliitto.fi puh. 040 758 7247