Vaikuttavuusboosteri 2/2 vaikuttavuuden vertaiskehittäminen

Vaikuttavuusboosterit ovat Arvoliiton jäsenille tarkoitettuja vaikuttavuuden vertaiskehittämisen ryhmiä. Keväällä 2021 toteutetaan kaksi ryhmää, joihin otetaan mukaan enintään viisi ensimmäiseksi ilmoittautunutta Arvon jäsenyritystä. Ryhmissä haetaan ideoita oman toiminnan vaikuttavuuden kehittämiseen sekä jaetaan omaa osaamista ja kokemuksia muille. Ryhmien työtä fasilitoi ja sparraa kokenut vaikuttavuusasiantuntijamme Katja Anoschkin.

Vaikuttavuusboosterit kokoontuvat kahden tunnin (etä)sessioihin kaksi kertaa kevään aikana. Ryhmien tapaamisten sisällöt tarkentuvat osallistujien toiveiden ja tarpeiden mukaan. Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus kehittää yhteiskunnallista vaikuttavuuttanne ja oppia lisää muilta yhteiskunnallisilta yrityksiltä!

Kevään 2021 Vaikuttavuusboosterin ilmoittautuminen päättyi 2.3. Kehittämisjohtaja Katja Anoschkin antaa mielellään lisätietoja tulevista boostereista: katja.anoschkin(at)arvoliitto.fi.