Vaikuttavuuden edelläkävijäksi webinaarisarja: Mistä mittarit toimintaan?

Vaikuttavuuden mittarit tulee asettaa vaikuttavuusketjuun sopivaksi, tavoitteiden mukaan – ei päinvastoin. Kun toiminnan vaikuttavuusketju on kuvattu loogisesti myös mittarit löytyvät. Mutta mistä näitä mittareita voidaan löytää ja onko vertailukelpoisuus mahdollista mittareiden avulla?

Webinaarissa kuulet:

• 5+1 mittareiden valinnan ja kehittämisen periaatetta
  • Indikaattori- ja mittaripankit ideoinnin apuna

Tämä Vaikuttavuuden edelläkävijäksi webinaarisarjan toinen osa jatkaa toiminnan yhteiskunnallisen vaikuttavuuden mittaamisen teeman parissa. Arvoliiton vaikuttavuusasiantuntija Katja Anoschkin johdattaa osallistujat erilaisten mittaripankkien ja tietolähteiden äärelle ja antaa vinkkejä toiminnan mittareiden suunnitteluun ja valitsemiseen.

Webinaarisarjan ensimmäisen osan Miten asetetaan mitattavia tavoitteita? tallenteen voit katsoa YouTube -kanavaltamme.

Vaikuttavuuden edelläkävijäksi – webinaarisarja on suunnattu yhteiskunnallisille yrityksille, järjestöille ja muille toimijoille, jotka pyrkivät toiminnallaan saamaan aikaan positiivisia yhteiskunnallisia vaikutuksia. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen päättyi 7.4. klo 14.00.