Tavataan ja juhlistetaan Arvo-lupausta 13.10.

Syksyn toinen Arvo-lupauksen allekirjoitustilaisuus järjestetään 13. lokakuuta Kukunorissa. Ilmoittaudu mukaan!

Yhteiskunnallisissa yrityksissä arvot, eettisyys ja yhteiskunnallisen hyvän tekeminen ovat toiminnan ytimessä ja tärkein suunnannäyttäjä myös liiketoiminnassa. Tästä kaikkia Arvoliiton jäseniä yhdistävästä eettisestä perustasta on osoituksena yhteinen Arvo-lupaus. Se on liiketoiminnan eettisyystakuu, ja siihen tiivistyvät yhteiskunnallisen yrityksen peruspilarit, joihin tukeutumalla tehdään kestävää, vastuullista ja vaikuttavaa toimintaa.

Iso osa Arvoliiton jäsenorganisaatioista on jo allekirjoittanut Arvo-lupauksen. Koronapandemian aikana uusia allekirjoitustilaisuuksia ei ole voitu järjestää ennen tätä syksyä. Loppuvuoden 2021 tilaisuudet järjestetään rajoitetusti, vain 10 henkeä yhtä tapaamista kohti.

Syksyn toinen allekirjoitustilaisuus on Kukunorissa, (Malmin raitti 17 B-C, Helsinki) keskiviikkona 13.10. kello 14–16. Ilmoittaudu mukaan tämän sivun lomakkeella tai suoraan Ulla Nordille. Jokaisesta Arvo-lupauksen allekirjoittaneesta organisaatiosta tehdään juttu Arvoliiton verkkosivuille. Allekirjoitustilaisuudet ovat myös hyvä mahdollisuus toisiin yhteiskunnallisiin yrityksiin tutustumiseen.

Tule mukaan verkostoitumaan, juhlistamaan Arvo-lupausta ja #oikeinhyvääbisnestä. Kahvitarjoilu. Mukaan mahtuu 10 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Lisätietoja:
Ulla Nord