ARVO Vaikuttavuusfoorumi, Tampere 12.9.

Miten yhteiskunnalliset yritykset luovat alueellista hyvinvointia ja sosiaalisia innovaatioita? Minkälaista yhteistyötä alueella tarvitaan, jotta yhteiskunnalliset yritykset voivat toimia sosiaalisesti kestävän kehityksen edistäjinä?

Yhteiskunnalliset yritykset edistävät liiketoiminnallaan erilaisia yhteiskunnallisia päämääriä, jotka voivat liittyä esimerkiksi hyvinvointiin ja terveyteen, kiertotalouteen, työllisyyden lisäämiseen tai sosiaalisen osallisuuden kasvattamiseen. Näillä yrityksillä on valtava potentiaali alueellisen hyvinvoinnin lisääjinä.

ARVO Vaikuttavuusfoorumissa kokoamme yhteen alueen yhteiskunnalliset yritykset sekä kuntien ja oppilaitosten edustajat. Tervetuloa oppimaan, vaihtamaan ajatuksia ja luomaan yhdessä edellytyksiä vaikuttavalle, vastuulliselle ja kestävälle yritystoiminnalle!

Aika: ma 12.9.2022
Paikka: Tulppaanitalo, Pinninkatu 51, Tampere

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä yhteiskunnallisten yritysten liitto ARVO ry ja Kehitysvammaisten Palvelusäätiö.

Ohjelma ja aikataulu tarkentuvat myöhemmin, merkitsethän kuitenkin jo päivämäärän kalenteriisi!