Tutustu yrityksiin

Arvolupaus logo

Yhteiskunnallisissa yrityksissä arvot, eettisyys ja yhteiskunnallisen hyvän tekeminen ovat toiminnan ydin.

Näissä yrityksissä vastuullisuus ei ole viimeiseksi lisätty luku strategialehtisessä, vaan olennainen osa omaa ydintoimintaa ja tärkein suunnannäyttäjä. Tästä kaikkia ARVOn jäseniä yhdistävästä eettisestä perustasta osoituksena on jäsentemme yhteinen ARVO-lupaus.

ARVO-lupaus on liiketoiminnan eettisyystakuu. Siihen tiivistyy yhteiskunnallisen yrityksen peruspilarit, joihin tukeutumalla tehdään kestävää, vastuullista ja vaikuttavaa toimintaa. Siis Oikein Hyvää Bisnestä.

Alla voit tutustua ARVO-lupaukseen ja sen jokaiseen viiteen kohtaan. Pääset hyppäämään jäsentemme arkeen ja katsomaan, miten lupaus toteutuu erilaisten yhteiskunnallisten yritysten arjessa.

Suomi tarvitsee yhteiskunnallisia yrityksiä, jotka rakentavat vastuullisen liiketoiminnan keinoin parempaa Suomea ja jokaiselle hyvää elämää.

#ARVOYRITYS

Tutustu Arvo-lupaukseen

Vaikuttavuus syntyy yhteistyöllä: Invalidisäätiö

Invalidisäätiön Live Palvelut ja Live Ammattiopisto ovat olemassa, jotta erityistä tukea tarvitsevat voisivat kuntoutua, kouluttautua ja työllistyä. Tässä työssä yhteistyöllä on suuri merkitys: moniammatillisen Live-tiimin lisäksi mukana on työllistäviä kumppaniyrityksiä ja muita asiantuntijaorganisaatioita.

Vastuullinen talous: Aspa-säätiö

Aspa haluaa tarjota mahdollisuuden itsenäiseen elämään kaikille diagnoosista, menneisyydestä tai terveydentilasta huolimatta. Toiminnassa hyvä kiertää – tuotoilla hankitaan lisää asuntoja ja kehitetään asumisen palveluita.

ARVO-lupaus

Lue tästä koko viiden kohdan ARVO-lupaus

post image

Vastuu ihmisestä ja ympäröivästä yhteiskunnasta: Kehitysvammaisten Palvelusäätiö ja KVPS Tukena OY

KVPS:n toiminnassa asiakkaan ja hänen läheistensä ääni kuuluu toiminnan kaikilla tasoilla. Myös henkilöstön hyvinvointi ja yhdessä tekemisen mentaliteetti ovat konsernissa avainasioita.