Yhteiskunnalliset yritykset toimivat vaikuttavasti ja luovat hyvinvointia ja innovatiivisia ratkaisuja yhteisöille, ympäristölle sekä yhteiskuntaan. Yhä useamman kuluttajan ja työnhakijan valintoja ohjaa mielikuva organisaation vastuullisuudesta ja toiminnan vaikuttavuudesta – tarvitaan siis kykyä ja keinoja tuoda niitä esiin.
Miten vahvaa arvopohjaa ja vaikuttavuutta voi käyttää tehokkaasti brändin rakentamiseen ja jatkuvasta somevirrasta erottumiseen?
Kesäkuun ARVO-webinaarissa saat inspiraatiota kilpailuedun muotoiluun sekä somen ja sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin valjastamiseen teille tärkeiden kohderyhmien tavoittamiseksi.
SISÄLTÖ
Arvoa tuottava markkinointi
Sanna Laakkio
Miten kilpailuetu kannattaa muotoilla ja markkinoinnin resursseja suunnata, jotta saadaan aikaan tavoiteltua muutosta?
Yhteiskunnallinen vaikuttaminen somessa – mahdollisuudet ja sudenkuopat
Sanna Suonpää
Maailmaa muutetaan somessa. Mitä kannattaa suosia ja mitä välttää, jos haluaa saada viestinsä läpi?
PUHUJAT

Markkinointiliiton kipparina haluan tarjota kaikille markkinoinnin mahdollisuuksista kiinnostuneille eväät menestymiseen nyt ja tulevaisuudessa. Ammennan näkemykseni erittäin laaja-alaisesta ja pitkästä kokemuksestani työelämässä. Haluan rohkaista jokaista olemaan uteliaampi, rohkean rehellinen ja lempeä omassa elämässään ja arjessaan. Sydän edellä tekee aina oikeita päätöksiä. Haluan tehdä maailmasta paremman päivä ja kohtaaminen kerrallaan.

Sanna Suonpää, Markkinointi- ja sisältöjohtaja, Senior strategi, PING Helsinki Oy
Sanna on markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja. Hän on toiminut markkinoinnin johtotehtävissä, luovana konseptoijana ja sisällöntuottajana. Nykyisessä tehtävässään hän vastaa Ping Helsingin markkinoinnista ja mediasuhteista sekä toimii Senior Strategina some- ja vaikuttajamarkkinointiasiakkuuksissa.