Tavataan ja juhlistetaan Arvo-lupausta

Vihdoin voidaan pienin askelin aloitella Arvoliiton live-tapaamisia, jotka ovat koronan vuoksi olleet pitkään tauolla. Ensimmäinen tilaisuus on 9. syyskuuta Lapinlahden Lähteessä Arvo-lupauksen allekirjoittamisen merkeissä. Tule mukaan!

Yhteiskunnallisissa yrityksissä arvot, eettisyys ja yhteiskunnallisen hyvän tekeminen ovat toiminnan ytimessä ja tärkein suunnannäyttäjä myös  liiketoiminnassa. Tästä kaikkia Arvoliiton jäseniä yhdistävästä eettisestä perustasta on osoituksena yhteinen Arvo-lupaus. Se on liiketoiminnan eettisyystakuu, ja siihen tiivistyvät yhteiskunnallisen yrityksen peruspilarit, joihin tukeutumalla tehdään kestävää, vastuullista ja vaikuttavaa toimintaa.

Iso osa Arvoliiton jäsenorganisaatioista on jo allekirjoittanut Arvo-lupauksen. Koronapandemian aikana uusia allekirjoitustilaisuuksia ei ole voitu järjestää ennen tätä syksyä. Loppuvuoden 2021 tilaisuudet järjestetään rajoitetusti, vain 10 henkeä yhtä tapaamista kohti.

Syksyn ensimmäinen allekirjoitustilaisuus on Lapinlahden Lähteessä, (Lapinlahdenpolku 8, Helsinki) torstaina 9.9. kello 14–16. Ilmoittaudu mukaan tämän sivun lomakkeella tai suoraan Ulla Nordille. Jokaisesta Arvo-lupauksen allekirjoittaneesta organisaatiosta tehdään juttu Arvoliiton verkkosivuille. Allekirjoitustilaisuudet ovat myös hyvä mahdollisuus toisiin yhteiskunnallisiin yrityksiin tutustumiseen.

Tule mukaan verkostoitumaan, juhlistamaan Arvo-lupausta ja #oikeinhyvääbisnestä. Kahvitarjoilu. Mukaan mahtuu 10 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Lisätietoja:
Ulla Nord